Fleurop vangt liefde in boeket

Fleurop vangt liefde in boeket
  • Bureaus
  • 4 feb 2020 @ 07:58
  • 13621 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Commercials

Een persoonlijk cadeau is het mooiste Valentijnsgeschenk dat er is, vindt Fleurop. In een nieuwe campagne, ontwikkeld door reclamebureau Wubbe uit Delft, laat de bloemist zien waarom.

'Zijn het de sexy lange benen, blauwe ogen, eindeloze energie? Of is het die zelfgemaakte risotto? Onze vakbloemisten staan deze Valentijn klaar om alles wat jouw liefde bijzonder maakt te vangen in een boeket', zo laat Wendy Smit, marketingverantwoordelijke bij Fleurop, weten.

Een tv-commercial vormt de basis van de campagne. ‘Terwijl je luistert naar een liefdesverklaring, zie je hoe de bloemist op vakkundige wijze een boeket samenstelt. Het resultaat is een kleurrijke en smaakvolle creatie, net zoals die risotto’, aldus Smit.

De campagne moet de essentie van Fleurop in beeld brengen: elkaar een goed gevoel bezorgen. De campagne wordt crossmediaal ingezet, via tv, online video, display en social media.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken