GUC Agency: koffiefeiten campagne JDE

GUC Agency: koffiefeiten campagne JDE
  • Bureaus
  • 10 feb 2020 @ 10:08
  • 13198 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

GUC Agency ontwikkelde voor Jacobs Douwe Egberts (JDE) een leadgeneration campagne waarbij interessante en opvallende inzichten en feiten uit het doorlopende JDE-doelgroeponderzoek centraal staan.

Deze feiten en inzichten heeft GUC Agency samengevat in het ‘Koffie e-Boek’ waarin uiteraard ook sterke koffiefeiten zijn opgenomen die een bedrijf laten groeien: bijvoorbeeld de invloed van koffie op de productiviteit of waarom goede koffie collega’s verbindt. Met het delen van de koffiefeiten wordt JDE als dé kennispartner gepositioneerd die met je meedenkt als het gaat om de perfecte kop koffie of thee voor elke werksituatie.

GUC Agency ontwikkelde voor Jacobs Douwe Egberts (JDE) radio, outdoor en social campagne over koffiebehoeften

Koffiebehoeften

Met meer dan 266 jaar ervaring weet volgens GUC Agency Jacobs Douwe Egberts (JDE) als geen ander welke koffie- en theebehoeften er zijn op de werkvloer. Daarbij wil JDE haar positie in de zakelijke markt versterken. Zoals bijvoorbeeld het feit dat 54% van werkend Nederland liever te laat op een vergadering komt, dan op tijd zonder een kop koffie. Of dat 20% van de werkenden weleens flirt bij de koffiemachine op de zaak.

De Koffiefeiten-campagne is via radiocommercials te horen op Radio 1, Radio 2, BNR en Qmusic. Ook is de campagne zichtbaar via social (LinkedIn, Facebook, Instagram), website, display banners en op billboards langs vier snelwegen. Daarnaast maakt men in de hele campagneperiode kans op een jaar lang gratis koffie op de zaak.

Credits

Opdrachtgever: Jacobs Douwe Egberts Professional

Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Tjalling de Bruin, Tessa Heldoorn, Caspar Vehmeijer

Bureau: GUC Agency

Strategie: Jurgen Retra

Creatie: Palle Dirks, Thomas Aberson, Judith Hartog

Artwork: Artbox Amsterdam, Dannes Wegman

Account: Mariska Kleiss

Mediabureau: mBuy

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken