Herna Verhagen (PostNL): verbinder in de samenleving

Herna Verhagen (PostNL): verbinder in de samenleving
  • Bureaus
  • 14 feb 2020 @ 10:12
  • 13026 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • bvA 100 jaarEvenementCommunicatie

Hoever reikt het verantwoordelijkheidsgevoel van merkleiders? In een video-interview deelt Herna Verhagen, CEO van PostNL, haar visie op dit onderwerp. Verhagen is een van de sprekers op MerkkKracht, donderdag 12 maart in de Amsterdome.

De overtuiging van Verhagen: de glimlach van een bezorger en een tevreden klant zijn de beste marketing van je merk. En dat betekent op menselijk en duurzaam front elke dag het allerbeste willen en volhouden.

MerkKracht wordt georganiseerd door BvA, netwerk van merkleiders. Ga voor meer informatie en tickets naar bva100jaar.

Foto via PostNL.

Bekijk het interview met Verhagen hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events

Tijdelijke maatregel i.v.m. het coronavirus | Je kunt tot 1 week voor een betaald BBP Media event je inschrijving nog annuleren. Mocht het event geannuleerd worden door organisator BBP Media, dan wordt het inschrijfgeld teruggestort.


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken