Incentro neemt A4-snelweg over

Incentro neemt A4-snelweg over
  • Bureaus
  • 11 feb 2020 @ 09:57
  • 17146 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesOutdoor

IT-dienstverlener Incentro lanceert een nieuwe outdoorcampagne. Elf billboards langs de A4 staan in het teken van 'Ooit'; als symbool voor tradities en gewoonten uit het verleden en om te duiden wat er in de toekomst op het gebied van IT gaat veranderen.

Rogier Duin, board member van Incentro, zegt: 'We willen de reclamewereld veranderen. Door iedere keer op een andere manier onze uitingen te doen, schuren we tegen de geschiedenis en tradities die er niet meer zijn. Dit alles met de boodschap: veranderen moet, veranderen is goed. En IT is daar een belangrijk onderdeel van.'

Incentro spreekt van 'een nooit eerder vertoonde campagne'. Alle A4-reclamemasten zijn door het merk overgenomen, met op de billboards taglines als 'Ooit was de aarde plat', 'Ooit was roken stoer' en 'Ooit zat je op Hyves'. Incentro wil hiermee zeggen dat alle grote successen ooit zijn begonnen met de wil om te veranderen. De billboard-campagne loopt van 10 tot 23 februari. Aankomende zaterdagen verschijnt er daarnaast een advertentie op de achterpagina van het Financieele Dagblad.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken