Influentials neemt Buzzooka over
- Bureaus
- 17 feb 2020 @ 11:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Overname
- 17 feb 2020 @ 11:00
- Sjaak Hoogkamer
Het Nederlandse influencermarketingplatform Influentials heeft de Belgische influencermarktplaats Buzzooka overgenomen. Influentials heeft al langer plannen om de Europese markt te betreden en met Buzzooka zet het de eerste stap.
Hanne Troonbeeckx (rechts op foto), Belgische mediapersoonlijkheid en CEO van Buzzooka, wil zich op andere werkzaamheden richten en het leiden van een influencerplatform paste hier niet bij. Buzzooka is een waardevolle aanwinst in de Europese koers van Influentials en de wens om een diverser en internationaler influencerportfolio op te bouwen. Sharon Klaver, COO Influentials (links op foto): ‘Hanne Troonbeeckx heeft Buzzooka opgericht met hetzelfde geloof als Influentials, namelijk dat influencers en bedrijven elkaar eenvoudig moeten kunnen vinden om samen te werken. De overname van Buzzooka is dan ook de eerste stap in de ambitie om van Influentials hét influencerplatform van Europa te maken.’
Influentials zet eerste stap richting Europese positie met aankoop Buzzooka
In de aankomende maanden stappen alle influencers en bedrijven die gebruikmaken van Buzzooka over op de interface van Influentials. Hierdoor profiteren bedrijven na deze periode van een uitgebreider en diverser influencerportfolio. Hierna wordt de merknaam Buzzooka opgeheven en gaat het platform onder de noemer Influentials verder in België en Nederland. Troonbeeckx: ‘De overname van Buzzooka door Influentials komt influencers en partners van beide bedrijven ten goede. Buzzooka groeide harder dan verwacht en het grote succes laat zien dat onze aanpak aanslaat. Met Influentials als nieuw merk ga ik ervan uit dat deze stijgende lijn wordt doorgezet.’
Influentials breidt in 2020 het platform uit met naast toepassingen voor Instagram ook integraties voor YouTube, blogs en TikTok. Influentials levert deze service al voor merken als Coolblue, HelloFresh en Unilever. Buzzooka heeft duizenden influencers weten te koppelen aan merken als AEG, De Bijenkorf en Sportpaleis.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing