Lemon Scented Tea: uitbreiding team en winst 5 klanten

Lemon Scented Tea: uitbreiding team en winst 5 klanten
  • Bureaus
  • 19 feb 2020 @ 08:08
  • 13409 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Bureau Lemon Scented Tea heeft in de afgelopen drie maanden 5 nieuwe accounts aan de portfolio kunnen toevoegen: Weihenstephaner Nederland (Bier&Co), Forbo Flooring, Hilton Hotels, Visit Oost (provincie Overijssel) en outdoor merk Stanley.

Gijsbregt Vijn, oprichter en MD van Lemon Scented over het succes: ‘We zien een verschuiving in de vraag van onze bestaande klanten en nieuwe klanten. Van alleen een consistent verhaal en merkcampagne naar de creatieve invulling voor de gehele merkbeleving. Dat doen we met constant vernieuwende substories die bijdragen aan merk en business. Met een team dat perfect aansluit bij nieuwe ambities en interessante tijden.’

Jan Bosch en Tim ten Dam werkten al bij het bureau, maar maakten de overstap naar de Creatieve Directie. Zij zijn vooral bekend van hun onderscheidend werk voor onder meer Nuon/Vattenfall en Veloretti.

Chantal van Binsbergen werd aangetrokken als Strategy Director waardoor het bureau naar eigen zeggen een boost krijgt op het gebied van marketing en innovatiestrategie. Nick van Kuijk kwam van Sunshine and Sausages om de accountafdeling te versterken met zijn productie-ervaring. En met een Gouden Zaag nominatie op zak versterkt copywriter Klaas Verhoeven vanaf maart 2020 de creatieve vloer.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken