Lidl elimineert onnodige schakels in nieuwe campagne
- Bureaus
- 28 feb 2020 @ 16:59
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnes
- 28 feb 2020 @ 16:59
- Lucas Boon
Lidl is niet de supermarktketen die staat voor overdreven prijsacties, ontelbare keuzes of onnodige schakels. Het bedrijf staat voor eenvoud. Een nieuwe campagne moet dat idee kracht bij zetten.
De campagne, ontwikkeld door reclamebureau Joe Public, kent vier thema's: zonder onnodige schakels van land tot klant, geen keuzestress voor de consument, kwaliteitsproducten op iedere hoogte in het schap en geen aanbiedingen waar je als klant toch teveel voor betaalt.
Jorieke de Vries, senior manager marketing bij Lidl Nederland, licht de keuze voor de campagne toe: 'De kracht van onze formule zit 'm in de eenvoud. Door ingewikkelde schakels te elimineren en in andere fases juist een extra kwaliteitsschakel in te bouwen, kunnen we altijd de hoogste kwaliteit garanderen. Dat scheelt voor ons schapruimte, tijd en energie. Voor onze klant scheelt het veel geld en onnodig zoeken.'
De campagne loopt vanaf aanstaande maandag (2 maart) op televisie en radio. Ook is print en buitenreclame ingezet.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing