PauwR wint 4 pitches

PauwR wint 4 pitches
  • Bureaus
  • 27 feb 2020 @ 08:12
  • 17969 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesKlanten

Online marketingbureau PauwR uit Tilburg laat weten recent maar liefst vier pitches te hebben gewonnen, te weten meubelmerk Zuiver, mondverzorgingsmerk GUM, dierenvoedingsmerk Royal Canin en betaalapp Splitt.

Voor elk van deze nieuwe opdrachtgevers gaat een eigen team aan de slag, bestaande uit specialisten en strategen. Pieter Voogt, managing director van PauwR, zegt: 'Voor adverteerders is de samenwerking tussen hun bureaus belangrijk. Het is eerder regel dan uitzondering dat er meerdere bureaus betrokken zijn bij de uitvoering van hun marketingcampagnes. In alle pitches kwam dit aspect dan ook naar voren.'

Creative Lab

Voogt merkt op dat er vaak een te groot gat gaapt tussen wat een traditioneel reclamebureau oplevert en wat echt impact maakt op digitale media. Om dat vraagstuk te tackelen heeft PauwR vorig jaar een eigen 'Creative Lab' opgericht. Voogt: 'Hiermee vertalen we verhalen naar digitaal. Hierdoor bespaart een adverteerder uiteindelijk kosten én verhogen we de impact. Creatie is ten slotte voor 50 tot 80 procent verantwoordelijk voor de impact van een uiting.'

Foto: het kantoor van PauwR in Tilburg.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken