Prescan selecteert Lewis

Prescan selecteert Lewis
  • Bureaus
  • 5 feb 2020 @ 08:02
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Prescan heeft Lewis aangesteld als bureau voor PR-, content en social media activiteiten. Prescan heeft naar eigen zeggen de ambitie om de autoriteitspositie te versterken en de Nederlandse consument bekender te maken met de voordelen van preventief medisch onderzoek.

Lewis start een geïntegreerde campagne die PR-, content- en social media activiteiten bevat om meer naamsbekendheid te genereren voor Prescan.

Hierbij staan inzicht in persoonlijke gezondheid en het delen van gebruikerservaringen centraal, gecombineerd met een proactieve benadering richting de media.

‘Prescan is ontstaan uit liefde voor het leven en inmiddels zijn zij een gevestigde naam geworden voor het doen van preventief medisch onderzoek,’ zegt Vera Kops, Vice President van Lewis Nederland.

Annemiek Barendrecht, Marketing Director bij Prescan: ‘Los van het enthousiasme en de expertise van het bureau, kwamen zij met een strategie die volledig aansluit bij onze toekomstvisie. Daardoor zijn we ervan overtuigd dat we met deze samenwerking consumenten en bedrijven via verschillende kanalen kunnen inspireren en activeren om bezig te gaan met hun gezondheid. We verwachten snel resultaat te behalen om ons marktleiderschap nationaal en internationaal verder uit te bouwen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken