Red Bull kiest voor Mindshare Greenhouse
- Bureaus
- 4 feb 2020 @ 09:39
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 4 feb 2020 @ 09:39
- Lucas Boon
Mindshare Greenhouse is na een pitchtraject gekozen als het mediabureau voor Red Bull Nederland. De samenwerking is inmiddels van start gegaan en omvat de communicatiestrategie, mediaplanning en -distributie voor alle kanalen van het merk.
Het account staat onder leiding van Ellen van Meerendonk, client leadership director bij Mindshare. Zij zegt: 'We kijken uit naar de samenwerking met Red Bull. We zullen ons richten op het versnellen van de lokale groei en de versterking van de culturele zichtbaarheid in Nederland.'
Atva van Zanten, CEO van Mindshare Greenhouse Nederland, zegt: 'We zijn erg enthousiast dat Red Bull ons strategisch advies en onze geïntegreerde propositie waardeert. Red Bull is een voorbeeld voor veel merken en inspirator voor consumenten. We gaan er samen voor zorgen dat het merk en sales nog sterker worden.'
Red Bull koos eerder al voor Mindshare als adviesbureau voor de Australische, Britse, Poolse en Oostenrijkse markt.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing