Roland van Kralingen (ex-TBWA) naar NoSuch Group

Roland van Kralingen (ex-TBWA) naar NoSuch Group
  • Bureaus
  • 4 feb 2020 @ 10:16
  • 13487 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Roland van Kralingen treedt samen met Ingrid Siemes-van der Made toe tot de Raad van Advies van NoSuch Group. Zij gaan aan de slag met de groeidoelstellingen die het marketing- en communicatiebureau zich voor de komende jaren heeft gesteld.

Foto v.l.n.r.: Ingrid Siemes-van der Made, Teus Baars, Roland van Kralingen.

Met de komst van het duo wordt NoSuch Group aangevuld met de nodige ervaring. Van Kralingen maakte al op 28-jarige leeftijd deel uit van de global board of directors van TBWA en heeft diverse internationale TBWA-vestigingen opgebouwd. Ook is hij commissaris bij Mirage Retail Group (voormalig Blokker Holding). Siemes-van der Made vertegenwoordigt BBDO in Nederland en was jarenlang marketing directeur bij Coca-Cola.

Teus Baars, oprichter en CEO van NoSuch Group, laat weten: 'Ik ben ontzettend trots dat we mensen die al zoveel sporen binnen onze wereld hebben verdiend aan ons mogen verbinden. Dit werkt ten positieve door in alle facetten van onze dienstverlening.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken