Skoda helpt hond op zaterdag

Skoda helpt hond op zaterdag
  • Bureaus
  • 25 feb 2020 @ 15:52
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsCommunicatie

Voor zijn 'Zaterdaghulp'-campagne, die al sinds 2016 loopt, introduceert automerk Skoda nu een nieuwe editie genaamd Frisse Neus Service. De campagne is ontwikkeld door Selmore in samenwerking met MediaMonks Film.

De Zaterdaghulp van Skoda is een platform met een servicepropositie, activatie en merkcampagne in één. Eerdere edities stonden in het teken van kinderpartijtjes, doe-het-zelvers en in de laatste ronde kwamen de wielerclubs voorbij.

Dit keer wordt gemikt op stadshonden. Die kunnen volgens Skoda in de stad nergens écht een frisse neus halen. Tijd om erop uit te gaan dus. Voor de Frisse Neus Service werd recent een stukje strand in de stad aangelegd naast een speciaal uitgeruste Skoda Kamiq. In de achterbak van de auto vonden de baasjes een briefje met de boodschap: ‘Ga toch lekker naar het strand met je hond. De navigatie staat al klaar.'

Sommige hondeneigenaren gaven gehoor aan die oproep. De registratie van hun stranddag leverde materiaal op voor een nieuwe televisiecommercial en online video (zie onder).



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken