TUI kiest GuiltyPeople en Somention

TUI kiest GuiltyPeople en Somention
  • Bureaus
  • 10 feb 2020 @ 10:20
  • 12530 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Reisorganisator TUI heeft na een pitchtraject gekozen voor GuiltyPeople en Somention als resp. strategisch en social media-partner.

GuiltyPeople gaat aan de slag met de digitale strategie, online campagnes en activaties van TUI. Somention wordt verantwoordelijk voor social content en community management, met een focus op engagement.

Marijke Slaats, teamlead branded content bij TUI, zegt: 'In een dynamische sector zoals de reisbranche wordt digitale marketingcommunicatie steeds belangrijker. Met deze bureaus heeft TUI mooie partners gevonden waarbij zowel digitale marketingstrategie als innovatie goed bij elkaar samenkomen.'

Arne Hutter, strateeg bij GuiltyPeople, zegt: 'Eerder ontwikkelden we al enkele activatiecampagnes voor TUI, maar nu mogen we ook voor de lange termijn meebouwen aan het merk. Dat maakt ons werk niet alleen waardevoller, maar ook veel leuker om te doen.'

Charlotte Koeleman, commercial director bij Somention, zegt: 'Ik merk dat het social team van TUI en ons content team aan elkaar gewaagd zijn. In de samenwerking zetten wij innovatie centraal en het is fijn als een opdrachtgever dit waardeert en hierin wil meegaan.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Meest gelezen

MarketingTribune Events

Tijdelijke maatregel i.v.m. het coronavirus | Je kunt tot 1 week voor een betaald BBP Media event je inschrijving nog annuleren. Mocht het event geannuleerd worden door organisator BBP Media, dan wordt het inschrijfgeld teruggestort.


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken