Woodwork breidt uit met sound studio

Woodwork breidt uit met sound studio
  • Bureaus
  • 26 feb 2020 @ 09:47
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCommunicatie

Productiebedrijf Woodwork uit Amsterdam breidt uit met een nieuwe sound studio genaamd THNDR. De focus ligt hierbij op het ontwikkelen van muziekproducties voor internationale merken.

De afgelopen maanden is er al samengewerkt met Apollo 11 Project, VanMoof en muziekfestival DGTL.

Marvin Koppejan, eigenaar van Woodwork, zegt: 'Met de nieuwe studio willen we inspelen op de toenemende behoefte aan online content. Geluid is daarbij een essentiële aanvulling op beeld. Sterker nog: regelmatig is muziek leidend, zeker bij animatie. We zien dat dergelijke projecten ook steeds vaker zonder bureau tot stand komen.'

Max Gramser, van origine muziekproducer, gaat de sound studio leiden. Hij zegt: 'Ik heb veel zin om met THNDR door te groeien naar een volwassen studio waarbij we met nieuw talent en verrassende muziekcreaties onderscheidend in de markt kunnen zijn.'

De komende tijd gaat THNDR aan de slag voor onder meer Adidas, Polaroid en Daily Paper. De sound studio werkt daarnaast samen met reclamebureaus Alfred International en Wunderman Thompson Amsterdam.

Foto: Marvin Koppejan (l) en Max Gramser.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken