Fundis eert zorgpersoneel in nieuwe campagne

Fundis eert zorgpersoneel in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 20 mrt 2020 @ 12:41
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesMaatschappijVideo

Zorgorganisatie Fundis geeft in een nieuwe online campagne genaamd '#hartnodig' alle zorgmedewerkers van Nederland een steuntje in de rug. Bekende Nederlanders als Linda de Mol, Paul de Leeuw, Humberto Tan en Gerard Ekdom steunen de campagne.

Ook andere BN'ers als Stef Bos (zie onder), Anita Witzier, Henny Huisman en Eric Corton spreken het zorgpersoneel toe in een persoonlijke videoboodschap. Fundis is een netwerk van organisaties in ouderenzorg en -welzijn in de provincies Zuid-Holland en Utrecht. De campagne is ontwikkeld door producent Idtv+.

Jeroen van den Oever, directeur van Fundis, zegt: 'Met deze campagne spreken we niet alleen de waardering uit naar al onze medewerkers die op dit moment vanwege het coronavirus hard nodig zijn, we willen zoveel mogelijk zorgpersoneel door heel Nederland in deze zware tijd een hart onder de riem steken.'

Frank Goren, head of strategy bij Idtv+, voegt toe: 'In deze tijden is het fijn als je iets kunt doen om de helden van de zorg te steunen. Ons team heeft de afgelopen 48 uur alles op alles gezet om deze campagne te kunnen delen met niet alleen het personeel van Fundis, maar met iedereen die in de zorg werkt.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken