Mastercard lanceert extreem voorzichtige campagne
- Bureaus
- 3 mrt 2020 @ 10:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommercialsCampagnesZakelijkContentFilm
- 3 mrt 2020 @ 10:52
- Lucas Boon
Mastercard lanceert een nieuwe campagne genaamd 'Betaal niet gewoon, betaal verzekerd'. De campagne, ontwikkeld door FCB Amsterdam, moet Nederlanders aansporen vaker hun creditcard in plaats van pinpas te gebruiken.
In de campagne bestaande uit zes korte films (20 seconden) zien we consumenten die extreem voorzichtig met hun nieuwe robot grasmaaier en designer paraplu (zie onder) omgaan. Deze zorgen blijken boze dagdromen te zijn; hun aankoop met een Mastercard-creditcard is immers 180 dagen verzekerd.
Marene Arnold, marketing & communication director bij Mastercard Nederland, zegt: 'We zochten naar een duidelijke manier om de boodschap van onze aankoopverzekering over te brengen. Ik ben trots op het resultaat van zes mooie films met een herkenbaar uitgangspunt: aankopen waar je soms overdreven zuinig op bent. Films die kraakhelder de boodschap overbrengen en tegelijkertijd de kijker aan het lachen maken.'
De campagne wordt uitgerold via social media, pre-rolls, digital OOH en tv.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing