PowerSlim strikt Bridget Maasland

PowerSlim strikt Bridget Maasland
  • Bureaus
  • 2 mrt 2020 @ 10:00
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContentInfluencermarketing

Presentatrice Bridget Maasland (op de foto links) is het gezicht van de nieuwe campagne van afslankprogramma PowerSlim. Geïnteresseerden kunnen via verschillende mediakanalen de weg naar haar ideale gewicht volgen.

Content- en influencerbureau Storyboard bedacht een PR-strategie om de campagne aan te jagen. Zo staat Maasland dit weekend met een interview en fotoshoot in Vrouw Magazine, de zaterdagbijlage van De Telegraaf. De campagne bestaat ook uit een samenwerking met RTL Boulevard. Maasland is verder te volgen via haar eigen social media-kanalen en die van PowerSlim.

Als bekend komt de kersverse ex-vriendin van André Hazes op het moment veelvuldig in het nieuws, wat ook de reden is dat Storyboard haar voor deze campagne ingeschakeld heeft, zo laat Martijn van de Kemp, CEO van Storyboard, weten. 'PowerSlim richt zich op moeders die het maximale uit het leven willen halen. Data toonde al aan dat Bridget een uitstekende match is, daarnaast neemt ze haar volgers op Instagram (307.000, red.) iedere dag mee in haar drukke werkschema en gezinsleven. Als het haar lukt om in korte tijd af te vallen, dan inspireert dat anderen ook.'

Stephan Hinneman, CEO bij Powerslim, zegt: 'Wij zijn een merk dat mensen helpt om weer zelfverzekerd en gelukkig in het leven te staan. Powervrouw Bridget past daar uitstekend bij. Storyboard heeft in Bridget een naadloze match gevonden.'

Maasland zelf zegt: 'Op televisie zie je altijd vijf kilo extra, en die wilde ik ook eraf. Binnen anderhalve maand zat ik al op mijn streefgewicht en ben ik zelfs zeven kilo kwijtgeraakt.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken