PowerSlim strikt Bridget Maasland
- Bureaus
- 2 mrt 2020 @ 10:00
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesContentInfluencermarketing
- 2 mrt 2020 @ 10:00
- Lucas Boon
Presentatrice Bridget Maasland (op de foto links) is het gezicht van de nieuwe campagne van afslankprogramma PowerSlim. Geïnteresseerden kunnen via verschillende mediakanalen de weg naar haar ideale gewicht volgen.
Content- en influencerbureau Storyboard bedacht een PR-strategie om de campagne aan te jagen. Zo staat Maasland dit weekend met een interview en fotoshoot in Vrouw Magazine, de zaterdagbijlage van De Telegraaf. De campagne bestaat ook uit een samenwerking met RTL Boulevard. Maasland is verder te volgen via haar eigen social media-kanalen en die van PowerSlim.
Als bekend komt de kersverse ex-vriendin van André Hazes op het moment veelvuldig in het nieuws, wat ook de reden is dat Storyboard haar voor deze campagne ingeschakeld heeft, zo laat Martijn van de Kemp, CEO van Storyboard, weten. 'PowerSlim richt zich op moeders die het maximale uit het leven willen halen. Data toonde al aan dat Bridget een uitstekende match is, daarnaast neemt ze haar volgers op Instagram (307.000, red.) iedere dag mee in haar drukke werkschema en gezinsleven. Als het haar lukt om in korte tijd af te vallen, dan inspireert dat anderen ook.'
Stephan Hinneman, CEO bij Powerslim, zegt: 'Wij zijn een merk dat mensen helpt om weer zelfverzekerd en gelukkig in het leven te staan. Powervrouw Bridget past daar uitstekend bij. Storyboard heeft in Bridget een naadloze match gevonden.'
Maasland zelf zegt: 'Op televisie zie je altijd vijf kilo extra, en die wilde ik ook eraf. Binnen anderhalve maand zat ik al op mijn streefgewicht en ben ik zelfs zeven kilo kwijtgeraakt.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing