Sjoerd Cornelisse versterkt Vertigo 6

Sjoerd Cornelisse versterkt Vertigo 6
  • Bureaus
  • 18 mrt 2020 @ 10:40
  • 11739 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Marketing- & PR-bureau Vertigo 6 versterkt haar team als gevolg van een groeiend aantal projecten. Sjoerd Cornelisse treedt per direct in dienst als Junior Marketing & PR Executive met een specialisatie in design en social content.

Cornelisse heeft Digitale Media en Communicatie aan de Hogeschool Utrecht gestudeerd. Tijdens zijn studie liep hij stage bij Radio Corp, waarin hij voor SLAM! onderzoek deed naar influencermarketing. Ook ontwikkelde hij content voor de esports-social-media-kanalen van Feyenoord en andere profclubs in de rol van Creative Designer bij Bundled.

Cornelisse: ‘Vertigo 6 heeft een geweldig klantportfolio en biedt mij de mogelijkheid mij breed te ontwikkelen. Van socialmediamanagement en influenceractivaties tot het ontwikkelen van mediacampagnes.’’

‘Sjoerd is gedreven, zeer enthousiast en heeft veel affiniteit met de merken waar we voor werken. Daarnaast heeft hij een frisse kijk op design en weet hij veel van socialcontentstrategie. We zijn erg blij dat Sjoerd deel uitmaakt van het team,’ aldus Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6.

Vertigo 6 is gespecialiseerd in jongerenmarketing en is onder andere werkzaam voor Electronic Arts, ASUS, Logitech, New Balance, Koch Media, Run2Day, Trek, Studiekeuze123 en Jagex.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken