Specialized kiest voor WillMedia

Specialized kiest voor WillMedia
  • Bureaus
  • 9 mrt 2020 @ 09:35
  • 15604 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Mediabureau WillMedia in Goor (Overijssel) gaat aan de slag voor het Amerikaanse fietsmerk Specialized. De e-bikes worden op het moment in Europa geïntroduceerd, waarbij in Nederland als eerst campagne wordt gevoerd.

WillMedia laat weten dat er een radiocommercial volgt, ingesproken door Eric Corton. Ook is out of home ingezet (zie foto). De voorbereidingen voor een crossmediale campagne in andere Europese landen zijn inmiddels getroffen.

Will Bosch, directeur van WillMedia, zegt: 'We zijn trots dat we voor dit mooie Amerikaanse merk mogen werken. Drievoudig wereldkampioen Peter Sagan rijdt al jaren op een Specialized-racefiets. Nou, dan kun je als merk bij mij al niet meer stuk. Ook op het gebied van media-inkoop hebben we een goede klik, dus ik heb hoge verwachtingen van onze samenwerking.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken