Dank aan de zorg

Dank aan de zorg
  • Bureaus
  • 23 apr 2020 @ 08:01
  • 28461 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MaatschappijCampagnes

Op de zojuist gelanceerde website dankaandezorg.nl kunnen bezoekers een persoonlijk bericht achterlaten voor medewerkers in de zorg tijdens corona. De begeleidende campagne is ontwikkeld door creatief bureau Iris Amsterdam.

Doel van het initiatief is om 'minstens 1 miljoen bedankjes' te ontvangen en deze af te leveren bij de 10 miljoen zorgmedewerkers wereldwijd. Om het platform onder de aandacht te brengen hebben diverse mediabedrijven kosteloos zendtijd en commerciële ruimte beschikbaar gesteld. De campagne is vanaf vandaag te zien op televisie, social media en in print en outdoor-media. Bekijk ‘m hier online.

De campagne is opgezet door creatief Iris Amsterdam. Chris Friend (managing director) zegt: 'Dit platform biedt mensen de mogelijkheid om hun dankbaarheid uit te spreken. Deze crisis laat zien hoe fantastisch onze zorgmedewerkers zijn. Het team van Iris Amsterdam kan niet helpen aan de frontlinie, maar wel op creatief gebied. Onze creatieven grepen de kans om mee te werken aan dit project dan ook met beide handen aan.'

Ook de bureaus Eyeforce, MassiveMusic en Stainless werkten mee aan de campagne. Bekijk de website hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken