Eye kiest voor Bravoure

Eye kiest voor Bravoure
  • Bureaus
  • 16 apr 2020 @ 15:46
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Kunst & CultuurKlanten

Filmmuseum Eye in Amsterdam heeft voor zijn digitale doorontwikkeling gekozen voor digitaal bureau Bravoure.

Eye presenteert film als kunst, vermaak, cultureel erfgoed en maatschappelijk document. Hierbij is de digitale presentatie steeds belangrijker geworden. Bravoure gaat Eye strategisch advies geven over onder meer de nieuwe website. Doel van de samenwerking is om de behoefte van de museumbezoeker centraal te stellen, meer betekenisvolle interactie te stimuleren en een positieve digitale ervaring te bieden die bijdraagt een de merkvoorkeur voor Eye.

Marjolijn Bronkhuyzen, sectormanager marketing & communicatie bij Eye, zegt: 'Als museum willen we graag context bieden, verdieping geven en onze expertise delen. Dit doen we uitgebreid in het museum, maar deze klantreis willen we ook digitaal op een intuïtieve manier gaan aanbieden. Wij geloven dat Bravoure de beste partij is om onze digitale doorontwikkeling te realiseren.'

Anthony Thisse, oprichter van Bravoure, voegt toe: 'Tegenwoordig moeten organisaties verstand hebben van zowel data en technologie als merkstrategie en creativiteit. Een geïntegreerd proces dat ongeveer alle interne afdelingen beïnvloedt. Wij weten goed waar organisaties als Eye mee geholpen zijn bij deze veelal complexe digitale vraagstukken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken