Eye kiest voor Bravoure
- Bureaus
- 16 apr 2020 @ 15:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Kunst & CultuurKlanten
- 16 apr 2020 @ 15:46
- Lucas Boon
Filmmuseum Eye in Amsterdam heeft voor zijn digitale doorontwikkeling gekozen voor digitaal bureau Bravoure.
Eye presenteert film als kunst, vermaak, cultureel erfgoed en maatschappelijk document. Hierbij is de digitale presentatie steeds belangrijker geworden. Bravoure gaat Eye strategisch advies geven over onder meer de nieuwe website. Doel van de samenwerking is om de behoefte van de museumbezoeker centraal te stellen, meer betekenisvolle interactie te stimuleren en een positieve digitale ervaring te bieden die bijdraagt een de merkvoorkeur voor Eye.
Marjolijn Bronkhuyzen, sectormanager marketing & communicatie bij Eye, zegt: 'Als museum willen we graag context bieden, verdieping geven en onze expertise delen. Dit doen we uitgebreid in het museum, maar deze klantreis willen we ook digitaal op een intuïtieve manier gaan aanbieden. Wij geloven dat Bravoure de beste partij is om onze digitale doorontwikkeling te realiseren.'
Anthony Thisse, oprichter van Bravoure, voegt toe: 'Tegenwoordig moeten organisaties verstand hebben van zowel data en technologie als merkstrategie en creativiteit. Een geïntegreerd proces dat ongeveer alle interne afdelingen beïnvloedt. Wij weten goed waar organisaties als Eye mee geholpen zijn bij deze veelal complexe digitale vraagstukken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing