Heb je tijd? Doe er wat mee

  • Bureaus
  • 8 apr 2020 @ 10:31
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCampagnesMakers

De schermtijd die besteed wordt aan het kijken naar 'viral video's' kan beter worden besteed aan waardevolle activiteiten zoals het lezen van een magazine. Daar wil magazine-app Readly met een internationale campagne mensen zich van bewust maken.

In drie verschillende video's laat Readly zien dat we ontelbare uren zinloze tijd aan het verspillen zijn, zeker nu tijdens de coronacrisis. De internationale campagne moet aanmoedigen vrije tijd juist te besteden aan iets dat telt: nieuwe interesses ontdekken of kennis opdoen.

Liana de Wit, growth manager Nederland bij Readly, zegt: 'Lezen inspireert en geeft voldoening. Wij willen de tegenpool zijn van het gedachteloos scrollen op je telefoon.'

De campagne wordt uitgerold in Nederland, Zweden, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Ierland en de Verenigde Staten.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken