Heb je tijd? Doe er wat mee
- Bureaus
- 8 apr 2020 @ 10:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentCampagnesMakers
- 8 apr 2020 @ 10:31
- Lucas Boon
De schermtijd die besteed wordt aan het kijken naar 'viral video's' kan beter worden besteed aan waardevolle activiteiten zoals het lezen van een magazine. Daar wil magazine-app Readly met een internationale campagne mensen zich van bewust maken.
In drie verschillende video's laat Readly zien dat we ontelbare uren zinloze tijd aan het verspillen zijn, zeker nu tijdens de coronacrisis. De internationale campagne moet aanmoedigen vrije tijd juist te besteden aan iets dat telt: nieuwe interesses ontdekken of kennis opdoen.
Liana de Wit, growth manager Nederland bij Readly, zegt: 'Lezen inspireert en geeft voldoening. Wij willen de tegenpool zijn van het gedachteloos scrollen op je telefoon.'
De campagne wordt uitgerold in Nederland, Zweden, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Ierland en de Verenigde Staten.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management