Interface kiest voor De Wolven

Interface kiest voor De Wolven
  • Bureaus
  • 15 apr 2020 @ 10:17
  • 19572 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenCommunicatiePR

De Amerikaanse vloerenfabrikant Interface heeft voor zijn PR-werkzaamheden in de Benelux gekozen voor het Amsterdamse communicatiebureau De Wolven.

De Wolven bouwt het komend jaar, samen met zijn Belgische partner Wavemakers en SEO-specialist SDIM, aan de brand awareness van Interface.

Leonne van de Ven, oprichter en eigenaar van De Wolven, zegt: 'Interface is een voorloper op het gebied van duurzaamheid. Daarmee is het een voorbeeld voor veel bedrijven als het gaat om het behalen van klimaatdoelen - en dat goede voorbeeld delen we natuurlijk graag met de buitenwereld. Echt een droomklant dus.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken