Koopmans viert 'echte verjaardag'

Koopmans viert 'echte verjaardag'
  • Bureaus
  • 28 apr 2020 @ 11:19
  • 26450 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContent

In een nieuwe campagne moedigt bakmerk Koopmans alle jarigen aan om er ondanks corona een mooi feest van te maken. Opa en oma komen dus gewoon (virtueel) op bezoek.

'Een taart bakken is nu het probleem niet, maar hoe krijg je het bezoek virtueel over de vloer? En hoe vier je toch een goed feestje? Vooral voor kinderen is het even schakelen - en daarmee voor opa's en oma's. Met deze campagne zorgen we ervoor dat de visite er gewoon bij is', aldus Koopmans (onderdeel van Dr. Oetker) in een persverklaring. De campagne (tv en online) is ontwikkeld in samenwerking met Being There en Wefilm.

Op koopmans.com/echteverjaardag vindt de bezoeker 'beeldbel-tips' waardoor het net lijkt alsof de verjaardagstafel vol met bezoek zit.

Bart Heiboer, creatief directeur van Being There, zegt: 'In deze tijd is niet zozeer het idee, maar eerder de productie een uitdaging. Zeker voor een mensenmerk als Koopmans. Samen met Wefilm zijn we tot een mooi en verantwoord eindresultaat gekomen.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken