Roos Tabak leidt Abovo Media en Maxlead
- Bureaus
- 20 apr 2020 @ 12:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaStrategie
- 20 apr 2020 @ 12:01
- Lucas Boon
Roos Tabak (37) is aan de slag als CEO van Abovo Media en Maxlead. Ze krijgt de dagelijkse leiding over de bureaugroep bestaande uit 250 medewerkers. Door haar aanstelling komen beide bureaus onder centraal management te staan.
De komst van Tabak valt een halfjaar na de consolidatie van mediabureau Abovo Media en online marketingbureau Maxlead. De aanstelling van Tabak als 'gezamenlijke CEO' moet aansluiten op het veranderende medialandschap waarin steeds meer behoefte ontstaat aan een brede, geïntegreerde dienstverlening. Het inrichten van een centraal bestuur moet ervoor zorgen dat klanten verder profiteren van de synergie tussen beide bedrijven.
Tabak komt van recruitmentbureau YoungCapital, waar ze jarenlang de rol van commercieel directeur vervulde. Over haar nieuwe uitdaging zegt ze: 'Ik ben trots datg ik deel mag uitmaken van een van de grootste onafhankelijke bureaugroepen van Nederland. In het voortraject heb ik uitgebreid kennisgemaakt met alle kernspelers van zowel Abovo Media als Maxlead. Dit talentvolle team gecombineerd met het ondernemerschap, de klantgerichtheid en de potentie van de organisatie hebben mij doen besluiten deze stap te maken.'
Marinus Zoutendijk, mede-eigenaar van Abovo Media en Maxlead, voegt toe: 'Na een uitgebreid traject hebben we vastgesteld dat Roos als geen ander over de juiste capaciteiten beschikt. Met name haar reputatie op het gebied van gecontroleerd groeien waren voor ons doorslaggevend. Roos heeft ruime ervaring met de doorlopende organisatieveranderingen die bij groei komen kijken, zonder afbreuk te doen aan de ondernemerscultuur en het DNA.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing