Timing Uitzendgroep kiest Vertigo 6
- Bureaus
- 23 apr 2020 @ 19:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Klanten
- 23 apr 2020 @ 19:46
- Sjaak Hoogkamer
Timing kiest Vertigo 6 als socialmedia bureau. Vertigo 6 gaat het social media management en social advertising verzorgen ter promotie van de merken van Timing.
Timing behoort tot de 3 grootste uitzendbureaus van Nederland en is onderdeel van de ADG Dienstengroep.
Met ruim 900 medewerkers zet de uitzendorganisatie zich al meer dan 25 jaar in om kansen te creëren voor haar klanten en alle flex- en payrollkrachten van Nederland. De dienstverlening bestaat uit uitzenden, detacheren, payrolling, werving en selectie en inhouse services. Vertigo 6 helpt Timing met de merkpositionering van de verschillende labels door een nieuwe socialmedia- en contentstrategie.
Leroy Witjes, Manager Marketing & Communicatie bij Timing: ‘Onze flex- en payrollkrachten spelen een cruciale rol in het leven van ons allemaal. Zonder hen zou Nederland stilstaan. Daarom vinden wij het belangrijk dat zij deze rol kunnen blijven vervullen. Onze visie, Timing als de meest gewaardeerde flexregisseur van Nederland, geeft hierbij houvast. Want ons werk gaat verder dan het bij elkaar brengen van vraag en aanbod. Wij helpen onze klanten en onze flexkrachten bij het realiseren van hun dromen. Onze social kanalen spelen een steeds belangrijkere rol in het bereiken van onze huidige en toekomstige flexkrachten. Vertigo 6 begrijpt waar GenY en GenX zich bevindt, hoe zij media consumeren en dit weten zij te vertalen naar social activatie.’
Vertigo 6 is een marketing- & PR-bureau dat zich specialiseert in jongerenmarketing. Het bureau is onder andere werkzaam voor Electronic Arts, ASUS, Logitech, Koch Media, New Balance, VodafoneZiggo, Run2Day en Studiekeuze123.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing