Becel en Blue Band kiezen voor N=5

Becel en Blue Band kiezen voor N=5
  • Bureaus
  • 22 mei 2020 @ 10:10
  • 17036 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Upfield, het moederbedrijf van de merken Becel en Blue Band, heeft na een korte oriëntatie gekozen voor N=5 als nieuw bureau.

Upfield heeft voor zijn merken Becel en Blue Band een ambitieus groeiplan gedefinieerd en kiest voor N=5 als creatief en strategisch partner. Marieke Bos, senior marketingmanager Becel: ‘Op verschillende criteria bleek N=5 de beste partij voor ons. Met name op strategische denkkracht en creatieve kwaliteit hebben ze ons weten te overtuigen. Daarnaast was er sprake van een goede chemie. Wat natuurlijk niet onbelangrijk is. Sander Kroeze [senior marketingmanager Blue Band, red.] en ik kijken uit naar een mooie samenwerking.’

‘Prachtige merken’

Bastiaan Weers, head of strategy N=5: ‘Becel en Blue Band zijn prachtige merken om voor te mogen werken. Beide hebben een sterke positie in de markt en een duidelijke positionering, maar ook met een mooie communicatie uitdaging, die wij graag aangaan.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken