BubbelFrisss komt met 'Lockdown Limo'
- Bureaus
- 20 mei 2020 @ 12:13
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaCampagnesRetail
- 20 mei 2020 @ 12:13
- Lucas Boon
Generatie Z (geboren tussen 1995-2010) heeft het zwaar met het feit dat ze niet kunnen chillen en feesten met hun vrienden, vindt BubbelFrisss (onderdeel van Riedel). Reden voor het frisdrankmerk om de 'Lockdown Limo' te lanceren. Een aftermovie van de activatie staat nu online.
De begeleidende campagne is ontwikkeld door Capitola. Op Instagram nodigden de influencers Don de Jong, Celine Dept en Michiel Callebaut jongeren uit om kans te maken op een 'bizar verfrissend feestje' in de lockdown-limo van BubbelFrisss. De limousine was volledig gepimpt met fruit, bubbels en gadgets en coronaveilig gemaakt met 1,5m-schermen. De activatievideo (zie onder) staat nu online.
Voor de campagne ligt de focus vooral op online, waar de doelgroep van BubbelFrisss, Gen Z, zich voornamelijk bevindt. Er wordt video advertising ingezet en er verschenen recent verschillende vlogs en social media-posts van de genoemde influencers.
Cindy Voest, marketing manager bij BubbelFrisss, zegt: 'Deze activatie is niet alleen een positieve boost voor onze doelgroep, maar ook voor alle ouders, buren en toeschouwers Zeker in een tijd waarin jongeren staan te popelen om het huis uit te gaan en vrienden te zien.'
Bekijk hieronder de activatievideo:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing