FCB Amsterdam wint ‘Shoutout’-campagne
- Bureaus
- 18 mei 2020 @ 15:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - OutdoorCampagnes
- 18 mei 2020 @ 15:24
- Redactie Bureaus
FCB Amsterdam is als best beoordeelde bureau in de Shoutout-actie van reclame-exploitant CS Digital Media uit de bus gekomen.
Een groot aantal Nederlandse creatieve bureaus heeft gevolg gegeven aan de oproep van CS Digital Media om voor 260 digitale schermen in de metro's van Amsterdam en Rotterdam 'verblijdende en verrassende content' aan te leveren. Reizigers worden deze maand dan ook verrast met uitingen die een positief gevoel en een lach oproepen.
Als dank voor de medewerking beloont CS Digital Media één inzender met een week gratis campagne op zijn netwerken in 2021. Een jury, bestaande uit alle inzenders, heeft elkaar beoordeeld. FCB Amsterdam komt als winnaar uit de bus.
Fabienne Molleman, accountmanager bij FCB Amsterdam, zegt: 'Wij hebben ervoor gekozen een shoutout te doen naar alle dappere beginners. We vinden dat iedereen die er in deze tijd toch iets van probeert te maken het sowieso verdient om even in de schijnwerpers te staan en een blijk van waardering te krijgen. Daarom: #shoutout to all brave beginners.'
Tot en met zondag 31 mei wordt de uiting van FCB Amsterdam samen met die van de overige inzenders op de metronetwerken in Amsterdam en Rotterdam uitgezonden.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers