Leolux kiest voor One Shoe

Leolux kiest voor One Shoe
  • Bureaus
  • 29 mei 2020 @ 13:56
  • 28514 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Geen tag

Designmeubelmerk Leolux neemt digitaal bureau One Shoe uit Utrecht in de arm als digital designpartner. De focus ligt hierbij op het neerzetten van een 'premium brand experience'.

Op de nieuwe productpagina van Leolux wordt detailfotografie afgewisseld met video en bewegend beeld. Digital storytelling en conversie gaan daarbij hand in hand, zo stelt het meubelmerk.

Floor van Riet, UX Lead bij One Shoe, zegt: 'Wij geloven in de meerwaarde van data-gedreven en iteratief werken. Dit betekent dat je niet zomaar wijzigingen doorvoert, maar aannames doet en deze zo snel mogelijk valideert, bijvoorbeeld in test labs op basis van A/B-tests. De eindgebruiker en niet het onderbuikgevoel is op deze manier de toetssteen van wat wel en niet werkt. En door stap voor stap onderdelen van je platform op te pakken -in plaats van langdurige rebuild-trajecten- verklein je de time-to-market en vergroot je de slagvaardigheid van je digitale marketing.'

Beeld via Facebook-pagina Leolux.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken