Leolux kiest voor One Shoe
- Bureaus
- 29 mei 2020 @ 13:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 29 mei 2020 @ 13:56
- Lucas Boon
Designmeubelmerk Leolux neemt digitaal bureau One Shoe uit Utrecht in de arm als digital designpartner. De focus ligt hierbij op het neerzetten van een 'premium brand experience'.
Op de nieuwe productpagina van Leolux wordt detailfotografie afgewisseld met video en bewegend beeld. Digital storytelling en conversie gaan daarbij hand in hand, zo stelt het meubelmerk.
Floor van Riet, UX Lead bij One Shoe, zegt: 'Wij geloven in de meerwaarde van data-gedreven en iteratief werken. Dit betekent dat je niet zomaar wijzigingen doorvoert, maar aannames doet en deze zo snel mogelijk valideert, bijvoorbeeld in test labs op basis van A/B-tests. De eindgebruiker en niet het onderbuikgevoel is op deze manier de toetssteen van wat wel en niet werkt. En door stap voor stap onderdelen van je platform op te pakken -in plaats van langdurige rebuild-trajecten- verklein je de time-to-market en vergroot je de slagvaardigheid van je digitale marketing.'
Beeld via Facebook-pagina Leolux.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing