Stegeman kiest voor Fitzroy

Stegeman kiest voor Fitzroy
  • Bureaus
  • 14 mei 2020 @ 08:16
  • 20392 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Stegeman (onderdeel van Sigma Food Group) kiest na een pitch voor Fitzroy. Het creatieve bureau uit Amsterdam gaat aan de slag met de campagnes en de verpakkingslijn van het merk.

Fitzroy heeft de positionering van Stegeman aangescherpt. Dit heeft geresulteerd in een communicatieplatform waarbij Fitzroy naast de campagnes ook verantwoordelijk is voor de verpakkingslijn van de vlees- en vegetarische producten van Stegeman. Designbureau Mountain blijft verantwoordelijk voor de droge worsten.

Annemieke Boering, marketing manager bij Stegeman, zegt: 'Fitzroy heeft veel verstand van food, weet wat er speelt bij onze verschillende doelgroepen en kan dit voorvertalen naar onze middelen. Vandaar dat we niet alleen de communicatie bij hen hebben neergelegd, maar ook de verpakkingen.'

De eerste resultaten zijn inmiddels in de winkels te zien, een campagne nieuwe volgt deze zomer.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken