Stegeman kiest voor Fitzroy
- Bureaus
- 14 mei 2020 @ 08:16
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 14 mei 2020 @ 08:16
- Lucas Boon
Stegeman (onderdeel van Sigma Food Group) kiest na een pitch voor Fitzroy. Het creatieve bureau uit Amsterdam gaat aan de slag met de campagnes en de verpakkingslijn van het merk.
Fitzroy heeft de positionering van Stegeman aangescherpt. Dit heeft geresulteerd in een communicatieplatform waarbij Fitzroy naast de campagnes ook verantwoordelijk is voor de verpakkingslijn van de vlees- en vegetarische producten van Stegeman. Designbureau Mountain blijft verantwoordelijk voor de droge worsten.
Annemieke Boering, marketing manager bij Stegeman, zegt: 'Fitzroy heeft veel verstand van food, weet wat er speelt bij onze verschillende doelgroepen en kan dit voorvertalen naar onze middelen. Vandaar dat we niet alleen de communicatie bij hen hebben neergelegd, maar ook de verpakkingen.'
De eerste resultaten zijn inmiddels in de winkels te zien, een campagne nieuwe volgt deze zomer.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing