De Vegetarische Slager kiest voor TBWA\Neboko

De Vegetarische Slager kiest voor TBWA\Neboko
  • Bureaus
  • 19 jun 2020 @ 08:19
  • 16940 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenFood

De Vegetarische Slager, inmiddels onderdeel van Unilever, is een 'internationale roll-out' gestart in samenwerking met TBWA\Neboko. 'Hun rebelse imago en onze disruptieve manier van denken is een mooie match', aldus Rik Ledder, CEO van het reclamebureau.

Foto: Jaap Korteweg, oprichter van De Vegetarische Slager.

De Vegetarische Slager zegt klaar te zijn om de grootste slager ter wereld te worden. Karlijn Ris, marketing director bij De Vegetarische Slager, zegt: 'Na een oriënterende fase hebben we besloten om voor TBWA\Neboko te kiezen als wereldwijd bureau. We werken al langere tijd met andere Unilever-merken samen en de kwaliteit van het internationale TBWA-netwerk sluit goed aan bij onze internationale ambities. Daarom zijn we vereerd dat TBWA ons creatief gaat bijstaan in de grootste voedselrevolutie aller tijden.'

Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, voegt toe: 'De Vegetarische Slager noemt zichzelf rebels en onze disruptieve manier van denken is daarbij een mooie match. We vinden het een mooie kans om voor dit merk te mogen werken en samen alle vleesliefhebbers ter wereld enthousiast te maken voor het nieuwe vlees waar geen dier aan te pas komt.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken