Effie maakt jury bekend

Effie maakt jury bekend
  • Bureaus
  • 2 jun 2020 @ 17:04
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Awards

De Effie presenteert de jury voor dit jaar. ‘De open sollicitatieprocedure heeft een enorm aantal mensen uit uiteenlopende deelgebieden van ons vak aangesproken’, zo laat de organisatie weten.

De stuurgroep Effie Awards en het VEA- en BvA-bestuur hebben gezamenlijk de doelstellingen bepaald, waarbij is gekeken naar een goede balans tussen ervaring, profiel en branche. Met als uiteindelijk doel vier sterke vakjury's, voor de categorieën Merk, Maatschappelijk Impact, Korte-termijn en Lange-termijn gedragscampagnes.

Heleen Crielaard (Effie Stuurgroep) zegt: 'Dit jaar hebben zich opnieuw veel en goede kandidaten aangemeld voor de Effie-jury. Daardoor konden we weer kundige en evenwichtige juries samenstellen. In dit bijzondere jaar, waarin corona zeker invloed zal hebben op de aard en het aantal Effie-cases, hebben we een mooie jury klaarstaan om effectiviteit te beoordelen. Fijn dat er opnieuw veel professionals hun expertise willen inzetten voor de Effie.'

De voorzitters per vakjury:

Gedrag Lange termijn: Valerie van Schaick (Nestlé)

Gedrag Korte termijn: Karen de Loos (KIK Communicatie)

Maatschappelijke Impact: Tim Claassen (Havas Lemz)

Merk: Hans Middelhoek (USP Company)

Hoofdjury voorzitter: Alfred Levi (Ahold)

Bekijk alle juryleden hier.

Inzenden

Adverteerders en bureaus kunnen hun cases inzenden om de effectiviteit van het vakgebied te eren en vieren. Voor leden van de BvA en VEA is inzenden can cases tot 15 juli kosteloos. Tot 1 september geldt een sterk gereduceerd tarief. Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken