Engie: de zon is voor iedereen bereikbaar

Engie: de zon is voor iedereen bereikbaar
  • Bureaus
  • 2 jun 2020 @ 09:57
  • 19356 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesOutdoor

In een nieuwe campagne laat energieleverancier Engie de Nederlander de voordelen van zonne-energie zien. De campagne is ontwikkeld door Fama Volat.

In de online campagne zijn visuele abri's te zien waarop vragen staan als: hoe benut je de zon als je in een appartement woont of een kantoorpand huurt? De abri's staan op 'niet te missen locaties', zoals voor het raam van een kantoorpand op 3 hoog. De campagne wordt verder op radio uitgerold en is onderdeel van de bredere '#ChallengeAccepted'-campagne van Engie.

Tamberly Husson, managing director bij Fama Volat, zegt: 'Met deze campagne laten we de Nederlander profiteren van de zon en spelen we in op de onbekendheid met de mogelijkheden van zonne-energie.'

'Tweederde van de Nederlandse energiemaatschappijen die groene stroom verkopen, produceert zelf geen stroom. Wereldwijd loopt Engie voorop in de energietransitie met bijna 1.000 eigen wind- en zonneparken en waterkrachtcentrales. In Nederland wekt het bedrijf groene stroom op met windmolens en meer dan 400.000 zonnepanelen', aldus Engie in een persverklaring.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken