Grolsch kiest voor HPB

Grolsch kiest voor HPB
  • Bureaus
  • 2 jun 2020 @ 13:39
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailKlanten

Biermerk Grolsch heeft HPB (voorheen Het PR Bureau) gekozen als partner voor zijn PR- en communicatie-activiteiten.

De keuze volgt na een kennismakingsfase eind 2019 waarin HPB de pr-lancering rondom het 'Oud & Nieuw-bier’ heeft ontwikkeld. De samenwerking omvat allereerst werkzaamheden voor de merken Grolsch en Kornuit, waarvoor inmiddels al enkele activaties zijn uitgerold, zoals de Grolsch '#helpdehoreca livessies' (zie foto).

Ard Bossema, director marketing & strategy bij Grolsch, zegt: 'PR en verdiende aandacht zijn een fundamenteel onderdeel in onze marketingmix. In HPB hebben we een partij gevonden die ons hier perfect in kan ondersteunen. Met hun inzet en betrokkenheid in de afgelopen maanden hebben wij hun vakmanschap op het gebied van PR meer dan waargemaakt.'

Toon van Loock, partner en managing director van Het PR Bureau, voegt toe: 'Wij geloven in een wereld waarin je aandacht moeten verdienen in plaats van het te kopen. Daarom zetten we de kracht van invloed en eerlijke, deelbare verhalen in om earned publicaties te realiseren. In dat licht zijn we enorm trots op onze samenwerking met Koninklijke Grolsch met zijn prachtige merken, historie en aandacht voor duurzaamheid.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken