Grolsch kiest voor HPB
- Bureaus
- 2 jun 2020 @ 13:39
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailKlanten
- 2 jun 2020 @ 13:39
- Lucas Boon
Biermerk Grolsch heeft HPB (voorheen Het PR Bureau) gekozen als partner voor zijn PR- en communicatie-activiteiten.
De keuze volgt na een kennismakingsfase eind 2019 waarin HPB de pr-lancering rondom het 'Oud & Nieuw-bier’ heeft ontwikkeld. De samenwerking omvat allereerst werkzaamheden voor de merken Grolsch en Kornuit, waarvoor inmiddels al enkele activaties zijn uitgerold, zoals de Grolsch '#helpdehoreca livessies' (zie foto).
Ard Bossema, director marketing & strategy bij Grolsch, zegt: 'PR en verdiende aandacht zijn een fundamenteel onderdeel in onze marketingmix. In HPB hebben we een partij gevonden die ons hier perfect in kan ondersteunen. Met hun inzet en betrokkenheid in de afgelopen maanden hebben wij hun vakmanschap op het gebied van PR meer dan waargemaakt.'
Toon van Loock, partner en managing director van Het PR Bureau, voegt toe: 'Wij geloven in een wereld waarin je aandacht moeten verdienen in plaats van het te kopen. Daarom zetten we de kracht van invloed en eerlijke, deelbare verhalen in om earned publicaties te realiseren. In dat licht zijn we enorm trots op onze samenwerking met Koninklijke Grolsch met zijn prachtige merken, historie en aandacht voor duurzaamheid.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing