Tango kiest voor NoSuch

Tango kiest voor NoSuch
  • Bureaus
  • 26 jun 2020 @ 07:57
  • 12990 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Brandstofleverancier Tango heeft na een bureau-oriëntatie voor creatief bureau NoSuch Group uit Rotterdam gekozen om zijn strategische en creatieve richting mee te ontwikkelen.

Met een nieuw uitgewerkte propositie wil Tango de positie van 'een veelzijdige speler' in de energietransitie claimen. Tango werd 20 jaar geleden opgericht als alternatief voor het traditionele tankstation. Het merk biedt lage brandstofprijzen op een landelijk netwerk van tankstations. De ambitie van Tango is nu om zijn 'toenemende diversiteit en meerwaarde' te laten zien aan een bredere doelgroep.

Mariska Fortes, marketingverantwoordelijke bij Tango, zegt: 'NoSuch Group legde direct een spot-on merkstrategie neer over hoe Tango moet evolueren tot een duurzaam mobiliteitsnetwerk met brede dienstverlening. Op dit moment werken we aan de creatieve invulling van onze marketingkanalen en de daaraan gelinkte submerken, om zodoende te kunnen doorgroeien.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken