UWV kiest voor Johnny Wonder

UWV kiest voor Johnny Wonder
  • Bureaus
  • 10 jun 2020 @ 14:46
  • 16414 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Communicatiebureau Johnny Wonder is sinds 1 mei het nieuwe social media bureau van UWV en zal de komende 4 jaar de social media strategie, -campagnes en -productie verzorgen.

Het bureau won in april de aanbesteding die hiervoor is uitgeschreven. Hoofd Concerncommunicatie UWV Tom van Laarhoven: ‘Toen we op zoek gingen naar een social media bureau was er van een coronacrisis nog geen sprake. Dat UWV, ook qua communicatie voor zo’n grote uitdaging zou komen te staan hadden we toen nooit durven vermoeden.  Maar we zijn erg blij dat Johnny Wonder ons daarbij gaat ondersteunen.’

Nog meer dan voorheen wil UWV, aldus van Laarhoven, de komende jaren open, transparant en persoonlijk communiceren over onze maatschappelijke opdracht.

‘Gezien het creatieve werk van Johnny Wonder voor o.a. de NS verwachten wij dat zij samen met ons op social media aan deze uitdaging vorm kunnen geven.’

Agatha Hartendorp, managing director van Johnny Wonder: 'We zijn supertrots - en vereerd - om juist nu voor UWV aan de slag te mogen. De opdracht waar UWV voor staat was altijd al stevig en van groot belang voor de maatschappij, maar heeft door de economische impact van het Corona-virus natuurlijk nog een extra dimensie gekregen. We denken dat we daaraan een waardevolle bijdrage kunnen leveren, door met relevante, bijzondere content op de sociale media kanalen van UWV de behoeften van haar publiek te vervullen. Zoals we dat voor veel andere organisaties al hebben bewezen. We hebben veel zin om de komende jaren - samen met UWV - te gaan bouwen aan sociale kanalen waar werkgevers, werknemers, werkzoekenden en mensen voor wie werken door een arbeidsbeperking soms lastig is, gezien, gehoord en geholpen voelen.'

 

FOTO : NOS.nl

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken