Barista Café kiest voor Brand Builders

Barista Café kiest voor Brand Builders
  • Bureaus
  • 14 jul 2020 @ 10:28
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentKlanten

Barista Café, horecaketen van 25 'lunch coffee'-café's in Nederland, kiest marketing- en communicatiebureau Brand Builders voor zijn content creatie en online activatie.

In de samenwerking wordt gemikt op verdieping van het Barista Café-merk en groei van het aantal locaties. Het reeds ontwikkelde 'Serving good vibes'-idee is vertaald naar een '360 aanpak on- en offline, point of sales en interieur'.

Brand Builders laat weten op zijn website: 'Barista Café kwam bij ons met de vraag of wij ze wilden helpen met de invulling van hun social media kanalen. Om een eigen invulling te geven aan je social media-kanalen moet je helder hebben wie je bent als merk om te weten wat en hoe je wilt communiceren. Het bleek dat de positionering van Barista Café daarvoor nog onvoldoende helder was. Dus begonnen we met het scherp neerzetten van het merkconcept. Vanuit marktonderzoek, merkessentie en de missie.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken