Bonduelle: gestoomd smaakt het lekkerst

Bonduelle: gestoomd smaakt het lekkerst
  • Bureaus
  • 2 jul 2020 @ 14:14
  • 20371 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsFood

De nieuwe campagne 'Gestoomd smaakt het lekkerst' van Bonduelle moet Nederlanders aansporen om de maïs en peulvruchten van het groentemerk aan hun maaltijd toe te voegen.

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Alfred International, Chuck Studio's, Merkle en Wavemaker.

Teveel mensen zijn in de veronderstelling dat alle maïs en peulvruchten in blik, pot of zak hetzelfde smaken, stelt Bonduelle. Een nieuwe campagne moet dit beeld keren en laten zien dat deze producten ook met stoom te bereiden zijn. 'Hierdoor behouden ze hun knapperige bite, mooie kleur en proef je alsnog kwaliteitsverschil.'

In de commercial, op tv en online, komen gestoomde maïs, linzen en rode kidneybonen als toevoeging aan salades en Mexicaanse taco's voorbij.

Video volgt.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken