Eurojackpot: geldgoeroe laat fantasie de vrije loop

Eurojackpot: geldgoeroe laat fantasie de vrije loop
  • Bureaus
  • 15 jul 2020 @ 10:46
  • 20991 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsCampagnes

Na de online introductie van ‘de ZoooveelMoneyMan' in mei lanceert Eurojackpot in samenwerking met digitaal bureau Dept een vervolgcampagne. In de tv-commercial wordt de geldgoeroe gevolgd op zijn inspiratietour door Nederland en maakt de kijker kennis met zijn levensmotto’s.

Bij Eurojackpot (onderdeel van de Nederlandse Loterij) maakt men kans op de jackpot, van 10 tot 90 miljoen euro. In de commercial laat ZoooveelMoneyMan zien hoe het is om 'zoveel money' uit te geven. Of zoals hij zelf zegt: 'Laat je fantasie de vrije loop, dan is alles te koop.' Online wordt er verdieping aangebracht waarin we 'een veelvoud van zijn fantasieën' zien. De campagne wordt verder uitgerold via out of home, radio en POS-materiaal.

Saskia Baartman, business manager bij Eurojackpot, zegt: 'De vorige campagne werd positief ontvangen en heeft onze merkbekendheid aanzienlijk doen groeien. Een vervolg kan daarom niet achterblijven. We hopen dat onze doelgroep opnieuw geïnspireerd raakt met de grenzeloze fantasie van de ZoooveelMoneyMan.'

De campagne is ontwikkeld door Dept in samenwerking met productiemaatschappij DPPLR. Mediabureau Mindshare Greenhouse is verantwoordelijk voor de mediastrategie en -executie.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken