Eurojackpot: geldgoeroe laat fantasie de vrije loop
- Bureaus
- 15 jul 2020 @ 10:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommercialsCampagnes
- 15 jul 2020 @ 10:46
- Lucas Boon
Na de online introductie van ‘de ZoooveelMoneyMan' in mei lanceert Eurojackpot in samenwerking met digitaal bureau Dept een vervolgcampagne. In de tv-commercial wordt de geldgoeroe gevolgd op zijn inspiratietour door Nederland en maakt de kijker kennis met zijn levensmotto’s.
Bij Eurojackpot (onderdeel van de Nederlandse Loterij) maakt men kans op de jackpot, van 10 tot 90 miljoen euro. In de commercial laat ZoooveelMoneyMan zien hoe het is om 'zoveel money' uit te geven. Of zoals hij zelf zegt: 'Laat je fantasie de vrije loop, dan is alles te koop.' Online wordt er verdieping aangebracht waarin we 'een veelvoud van zijn fantasieën' zien. De campagne wordt verder uitgerold via out of home, radio en POS-materiaal.
Saskia Baartman, business manager bij Eurojackpot, zegt: 'De vorige campagne werd positief ontvangen en heeft onze merkbekendheid aanzienlijk doen groeien. Een vervolg kan daarom niet achterblijven. We hopen dat onze doelgroep opnieuw geïnspireerd raakt met de grenzeloze fantasie van de ZoooveelMoneyMan.'
De campagne is ontwikkeld door Dept in samenwerking met productiemaatschappij DPPLR. Mediabureau Mindshare Greenhouse is verantwoordelijk voor de mediastrategie en -executie.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing