Hornbach: dumpen of aanpakken?

Hornbach: dumpen of aanpakken?
  • Bureaus
  • 17 jul 2020 @ 10:01
  • 25174 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesSocial media

Bouwmarktketen Hornbach roept in een nieuwe social media-campagne Nederlanders op om na te denken over een tweede leven van hun oude spullen.

De beste ideeën worden vervolgens uitgevoerd door klus-influencers Stalen Gasten, 20tree (foto) en Weekend Builders. De 'Dumpen of aanpakken?'-campagne is ontwikkeld door Blauw Gras.

Maarten Post, marketing manager van Hornbach, zegt: 'Troep bestaat niet. Kasten, stoelen en tafels worden bij bosjes op straat gezet, en dat is zonde. Met deze campagne willen we mensen inspireren oude spullen een tweede leven te geven en laten zien hoe je dat aanpakt.'

De eerder genoemde klusfenomenen gaan aan de slag met spullen die mensen thuis op zolder of in de garage hebben liggen. Post: 'Denk aan een oude skelter, surfboard, spiegel, badkuip of brancard. Je kunt het zo gek niet bedenken. Deze gasten bruisen van creativiteit.'

De campagne loopt tot eind augustus. Geïnteresseerden kunnen zich via de social media-kanalen van Hornbach aanmelden.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken