NS kiest voor TBWA\Neboko

NS kiest voor TBWA\Neboko
  • Bureaus
  • 10 jul 2020 @ 17:11
  • 25008 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ReclameKlanten

De Nederlandse Spoorwegen (NS) heeft na een pitchtraject zijn reclamediensten gegund aan TBWA\Neboko. Dit betekent dat NS na vijf jaar afscheid neemt van N=5 als zijn vaste reclamebureau.

Foto: Rik Ledder (CEO TBWA\Neboko, links) en Ivo Steffens (directeur commercie NS).

De afgelopen maanden heeft NS gezocht naar de meest geschikte partner die 'middels agile werkwijze en intensieve samenwerking' zijn campagnes gaat verzorgen. Een deel van dit proces heeft online plaatsgevonden in verband met de coronamaatregelen. Aan de laatste ronde van de pitch deden drie bureaus mee, waarbij TBWA\Neboko dus als winnaar uit de bus kwam.

Ivo Steffens, directeur commercie bij NS, zegt: 'We hebben sinds 2015 samen met N=5 enorme stappen gezet met ons en merk. Nu staan we voor een nieuwe uitdaging. We willen NS ontwikkelen tot een breed mobiliteitsbedrijf dat Nederland voor iedereen bereikbaar houdt. Hierbij voorop staat een makkelijke, flexibele en comfortabele deur-tot-deur-reis voor al onze reizigers. Ik heb er vertrouwen we in dat we hier samen met TBWA\Neboko op een creatieve manier invulling aan kunnen geven.'

Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'Mobiliteit speelt een essentiële rol in onze maatschappij, waarbij het dagelijks leven steeds dynamischer wordt. Zeker in deze tijden vraagt dat om een creatieve en inspirerende campagne-aanpak. We kunnen niet wachten om samen met NS te bouwen aan een mooie toekomst.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken