NS kiest voor TBWA\Neboko
- Bureaus
- 10 jul 2020 @ 17:11
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ReclameKlanten
- 10 jul 2020 @ 17:11
- Lucas Boon
De Nederlandse Spoorwegen (NS) heeft na een pitchtraject zijn reclamediensten gegund aan TBWA\Neboko. Dit betekent dat NS na vijf jaar afscheid neemt van N=5 als zijn vaste reclamebureau.
Foto: Rik Ledder (CEO TBWA\Neboko, links) en Ivo Steffens (directeur commercie NS).
De afgelopen maanden heeft NS gezocht naar de meest geschikte partner die 'middels agile werkwijze en intensieve samenwerking' zijn campagnes gaat verzorgen. Een deel van dit proces heeft online plaatsgevonden in verband met de coronamaatregelen. Aan de laatste ronde van de pitch deden drie bureaus mee, waarbij TBWA\Neboko dus als winnaar uit de bus kwam.
Ivo Steffens, directeur commercie bij NS, zegt: 'We hebben sinds 2015 samen met N=5 enorme stappen gezet met ons en merk. Nu staan we voor een nieuwe uitdaging. We willen NS ontwikkelen tot een breed mobiliteitsbedrijf dat Nederland voor iedereen bereikbaar houdt. Hierbij voorop staat een makkelijke, flexibele en comfortabele deur-tot-deur-reis voor al onze reizigers. Ik heb er vertrouwen we in dat we hier samen met TBWA\Neboko op een creatieve manier invulling aan kunnen geven.'
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'Mobiliteit speelt een essentiële rol in onze maatschappij, waarbij het dagelijks leven steeds dynamischer wordt. Zeker in deze tijden vraagt dat om een creatieve en inspirerende campagne-aanpak. We kunnen niet wachten om samen met NS te bouwen aan een mooie toekomst.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing