Arla: volg je natuur
- Bureaus
- 25 aug 2020 @ 14:24
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodCampagnes
- 25 aug 2020 @ 14:24
- Lucas Boon
Zuivelmerk Arla Foods lanceert een nieuwe campagne genaamd 'Volg je natuur'. De campagne, ontwikkeld door creatief bureau Dear in Amsterdam, moet uitdragen dat wanneer wij goed voor de natuur zorgen, de natuur dat ook voor ons doet.
Het merk gelooft sinds de oprichting in 2000 in 'de kracht van natuur' en er zijn steeds meer mensen die dat geloof delen, aldus Arla. Om dit idee te versterken laat het merk in een serie online mini-documentaires een barista, ecoloog en biologische boer aan het woord. Arla Foods roept de kijker op om zijn of haar natuur te volgen, 'want diep van binnen weet je wat goed is. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor de natuur'.
De campagne wordt verder uitgerold in een tv-commercial (zie onder) en op social media.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing