ASN Bank roept op tot 'langetermijnverandering'

ASN Bank roept op tot 'langetermijnverandering'
  • Bureaus
  • 7 aug 2020 @ 08:16
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCampagnes

In een nieuwe campagne roept ASN Bank de Nederlander op om oog te hebben voor de lange termijn en geld in te zetten op een duurzame economie. In een animatiefilm houdt 'de Kortetermijn Tonijn' ons een spiegel voor.

De bank pleit ervoor te werken 'aan opbouw in plaats van roofbouw' en met de economie de natuur te herstellen. In dit kader ontwikkelde Selmore in samenwerking met Ambassadors een nieuw hoofdpersoon in de langer lopende 'fabeldierenrijk'-campagne: de Kortetermijn Tonijn. Hij houdt ons een spiegel voor. Met ons kortetermijndenken plegen we roofbouw op zijn leefomgeving, terwijl we die ook kunnen verbeteren. Want alleen van een rijke natuur kunnen we blijvend de vruchten plukken, aldus ASN Bank.

De campagne wordt uitgerold in een animatiefilm (zie onder), die is opgebouwd uit gerecycled materiaal. Ook is de Kortetermijn Tonijn te zien in social media-uitingen en te horen op digitale radio.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken