ASR: jij doet dit, je premie doet dat

ASR: jij doet dit, je premie doet dat
  • Bureaus
  • 24 aug 2020 @ 11:44
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsCampagnes

Nederlanders dragen steeds vaker bij aan een betere wereld, maar ze staan niet altijd stil bij het feit dat hun verzekeringspremie weleens het tegenovergestelde kan doen. ASR is een uitzondering op die regel en een nieuwe campagne, ontwikkeld door TheMerge, moet dit idee versterken.

Dit is het vervolg op de langer lopende ‘Dit is de tijd van doen’-campagne van ASR. Met de nieuwe subcampagne gaat ASR in op de keuzes die consumenten maken en hoe hun keuze voor een verzekeraar daar haaks op staat. 'Jij doet dit, je premie doet dat', zo luidt de tagline. ASR op zijn beurt maakt naar eigen zeggen juist keuzes die aansluiten op bewuste keuzes van de consument.

Hella de Weger, head of brand bij ASR, zegt: 'Met deze campagne vertellen we welke keuzes ASR maakt met het geld van zijn klanten. Zo laten we zien dat je ook met de premie van je verzekering een positieve bijdrage kan leveren aan de samenleving.'

De campagne wordt uitgerold op tv, outdoor, print, display en social media. De commercial is vanaf morgen op televisie te zien. Bekijk 'm hier alvast:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken