Audi strikt Valerio Zeno en Shelly Sterk

Audi strikt Valerio Zeno en Shelly Sterk
  • Bureaus
  • 10 aug 2020 @ 10:56
  • 24786 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCampagnesCommercialsSocial mediaInfluencermarketing

Audi lanceert een social media-commercial rondom zijn nieuwe A3 Sportback-auto, met influencers Valerio Zeno en Shelly Sterk in de hoofdrol. De commercial is ontwikkeld door MediaCom en Towel.

Zeno en Sterk regisseerden de commercial zelf, wat resulteerde in twee verschillende creaties.

Priscilla Angelier, digital campaigning marketeer bij Audi Nederland, zegt: 'De insteek was om het concept van de traditionele autoreclame een keer te doorbreken. Iedereen kent de standaardbeelden van een auto rijdend door een mooi berglandschap. MediaCom kwam met het idee om de regie van de commercials uit handen te geven aan twee uitgesproken persoonlijkheden met passie voor het merk Audo. Door Valerie en Shelly volledige vrijheid te geven, zijn er twee uiteenlopende commercials ontstaan waarmee we verschillende doelgroepen bereiken.'

Geert Doek, executive producer bij Towel, voegt toe: 'Door voor een documentaire-stijl te kiezen en Valerio en Shelly zélf de regie te geven, ga je als kijker écht mee in hun beleving. De making of is meestal secundair aan de commercial, maar in dit geval hebben we het juist omgedraaid.'

Bekijk de commercial van Valerio Zeno hieronder en de making of hier. Die van Shelly Sterk hier en hier.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken