Milka zoekt nieuwe smaak
- Bureaus
- 26 aug 2020 @ 11:32
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesFood
- 26 aug 2020 @ 11:32
- Lucas Boon
Milka gaat in een vandaag gelanceerde campagne op zoek naar zijn nieuwe smaak, waarbij het de hulp van de Nederlandse consument oproept. Doel van de activatie is om het chocolademerk bij de millennial-doelgroep onder de aandacht te brengen.
Voor deze campagne werkt Milka samen met Deliveroo, Het PR Bureau en mediabureau Wavemaker. De activatie wordt uitgerold op onder meer Spotify en Tinder.
Aan de hand van 'een dierbare herinnering' kunnen geïnteresseerden op creator.milka.nl hun favoriete smaakcombinatie voor een Milka-reep opgeven. Hij (of zij) kiest uit 80 ingrediënten 3 smaken voor zijn favoriete combinatie. Uit alle inzendingen wordt een winnaar gekozen en deze smaak gaat mogelijk volgend jaar ook in productie, aldus Milka.
Rhandy Biemans, brand manager bij Milka Benelux, zegt: 'Voor deze campagne wilden we nieuwe manieren ontdekken om de millennial-doelgroep te bereiken en platforms als Spotify en Tinder sluiten hier naadloos op aan. Daarnaast ben ik trots op het feit dat wij als eerste merk binnen Mondelēz International (waar Milka onder valt, red.) deze nieuwe type media mogen toevoegen aan onze campagne.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing