ZUID Creatives wint pitch CCV Nederland

ZUID Creatives wint pitch CCV Nederland
  • Bureaus
  • 4 aug 2020 @ 19:37
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Creatief bureau ZUID Creatives in Tilburg heeft een nieuwe klant: experts in betaaloplossingen, CCV Nederland. De komende twee jaar gaat de Brabantse 3-in-1 agency aan de slag met de merkpositionering.

De opdracht van CCV Nederland aan ZUID Creatives is het ontwikkelen van een meerjarig strategisch concept om de internationale groei te versnellen. Dit najaar wordt de nieuwe strategie al zichtbaar in Nederland. De rest van de Europese landen waar de CCV Group actief is, volgen snel.

Nienke van der Heijden, communicatieadviseur a.i. bij CCV Nederland: ‘Met ZUID Creatives aan onze zijde krijgt CCV een strategische boost. We zijn een grote speler in de betaalmarkt. Daar hoort ook een duidelijke positionering van het merk bij.’

Online betalen in een notendop

Dat de betaalsector flink in beweging is, blijkt uit het grote aantal innovaties. In 1989 werd de elektronische betaalautomaat geïntroduceerd, in 2005 deed iDEAL zijn intrede in Nederland en met het contactloos betalen in 2014 en de opkomst van mobiele betaaloplossingen heeft betalen een andere dimensie gekregen.

Mathieu Hermans, CEO van ZUID Creatives: ‘Deze markt staat niet stil en met een simpele innovatie kan het gedrag van mensen compleet veranderen. Dat vraagt om een goede strategie, gedegen onderzoek en veel creativiteit.’

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken