ZUID Creatives wint pitch CCV Nederland
- Bureaus
- 4 aug 2020 @ 19:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 4 aug 2020 @ 19:37
- Sjaak Hoogkamer
Creatief bureau ZUID Creatives in Tilburg heeft een nieuwe klant: experts in betaaloplossingen, CCV Nederland. De komende twee jaar gaat de Brabantse 3-in-1 agency aan de slag met de merkpositionering.
De opdracht van CCV Nederland aan ZUID Creatives is het ontwikkelen van een meerjarig strategisch concept om de internationale groei te versnellen. Dit najaar wordt de nieuwe strategie al zichtbaar in Nederland. De rest van de Europese landen waar de CCV Group actief is, volgen snel.
Nienke van der Heijden, communicatieadviseur a.i. bij CCV Nederland: ‘Met ZUID Creatives aan onze zijde krijgt CCV een strategische boost. We zijn een grote speler in de betaalmarkt. Daar hoort ook een duidelijke positionering van het merk bij.’
Online betalen in een notendop
Dat de betaalsector flink in beweging is, blijkt uit het grote aantal innovaties. In 1989 werd de elektronische betaalautomaat geïntroduceerd, in 2005 deed iDEAL zijn intrede in Nederland en met het contactloos betalen in 2014 en de opkomst van mobiele betaaloplossingen heeft betalen een andere dimensie gekregen.
Mathieu Hermans, CEO van ZUID Creatives: ‘Deze markt staat niet stil en met een simpele innovatie kan het gedrag van mensen compleet veranderen. Dat vraagt om een goede strategie, gedegen onderzoek en veel creativiteit.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing