Bol.com lanceert modecampagne

Bol.com lanceert modecampagne
  • Bureaus
  • 11 sep 2020 @ 09:22
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Sinds kort is bol.com ook de winkel voor alle modeshoppers. In zowel Nederland als België verkoopt het e-commerce platform nu ook kleding, schoenen en accessoires.

Samen met digital agency Dept is er een lanceringsstrategie op touw gezet om de modewinkel op een passende en geloofwaardige manier te introduceren aan Nederland en Vlaanderen. De eerste campagne is vanaf deze week te zien op TV, in OOH, sociale media en via digitale kanalen. 

Bol.com gaat vol in de mode en Dept maakt humoristische campagne

Niels Moes, manager marketing en communicatie bij bol.com: 'We wilden bol.com als een volwaardige modewinkel positioneren op een manier die bij bol.com past. Dichtbij dus en met een knipoog. Met deze campagne zijn we daar zeker in geslaagd, de reacties zijn heel positief.’

‘Herkenbaar, humoristisch en oplossingsgericht: we introduceren het modeplatform geheel in bol.com-stijl, zonder onder te doen voor andere mode e-tailers,’aldus Heleen Hidskes, strategy director bij Dept. ‘Met frisse fotografie guidelines, styling en visuele identiteit laten we via diverse kanalen zien dat we ook de modebehoeftes van Nederlanders en Vlamingen snappen, zodat meer consumenten zich ook naar bol.com bewegen voor een nieuwe outfit, inclusief accessoires. De livegang van de campagne is slechts het begin.’



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken