Forbo Flooring Systems kiest Lemon Scented Tea

Forbo Flooring Systems kiest Lemon Scented Tea
  • Bureaus
  • 1 sep 2020 @ 09:17
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Vloerenproducent Forbo International kiest voor storytelling-bureau Lemon Scented Tea in Amsterdam om zijn wereldwijde 'Marmoleum Live Forward'-campagne uit te rollen.

De vloeren van Forbo liggen in woonhuizen, kantoren en ziekenhuizen. Het bedrijf heeft naar eigen zeggen de eerste CO2-neutraal vlakke vloer vanaf de oorsprong tot aan gereed product gemeten. Waar het voorheen ging over de levenslange kwaliteit van de vloer, speelt Forbo nu in op de consumentenvraag naar complete duurzaamheid.

De 'Marmoleum Live Forward'-campagne is inmiddels gelanceerd in de Verenigde Staten (zie onder) en wordt eind dit jaar wereldwijd uitgerold. Het is de start van een driejarenplan om de duurzame kunststofvloer genaamd Marmoleum onder de aandacht te brengen, waarbij wordt gemikt op het onderwijs, de zorg en het zakenleven.

Tim ten Dam, creative director bij Lemon Scented Tea, zegt: 'Met duurzame koffie en duurzame koffiebekers zijn we ondertussen bekend, maar de duurzaamheid van een gebouw start met het grootste oppervlak: de vloer. Forbo is daarmee een prachtig merk en onderwerp om mee aan de slag te gaan. Het Marmoleum-product is al honderd jaar duurzaam, maar vandaag relevanter dan ooit. Nu moet iedereen het nog weten, te beginnen in Amerika.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken